رفتن به محتوای اصلی
x

برگزاری کمیته بیماری ایدز/هپاتیت شهرستان شهرضا

در تاریخ 1405/03/27 کمیته درون بخشی بیماری هپاتیت و ایدز شهرستان شهرضا با حضور مدیر و معاون شبکه و مسئول بهداشت و کنترل عفونت بیمارستان و مسئولین واحدهای مبارزه با بیماریها،گسترش، سلامت روان،سلامت خانواده ،بهداشت مدارس ،آموزشگاه بهورزی،مراقبین سلامت ،آزمایشگاه، آموزش سلامت ،کنترل عفونت در محل دفتر مدیریت شبکه بهداشت برگزار گردید. در این جلسه ضمن بیان روند بیماریابی و وضعیت انجام غربالگری گروه های هدف در برنامه کنترل و پیشگیری از هپاتیت c هماهنگی لازم جهت اجرای هرچه بهتر این برنامه و شرح وظایف سایر واحدها و بیمارستان مطرح گردید. درادامه گزارش عملکرد برنامه کنترل و پیشگیری اچ آی وی ایدز در برنامه استراتژی پنجم در سال 1404 و کمپین اطلاع رسانی ایدزارائه شد. پس از بحث و تبادل نظر اعضا جلسه مصوبات جلسه تعیین و جهت اجرا تصویب گردید.