کمیته بیماری سل شهرستان شهرضا
در تاریخ 1405/03/27 کمیته بیماری سل ، با حضور مدیر و معاون شبکه ، مسئول کنترل عفونت بیمارستان امیرالمومنین، مسئولین واحدهای مبارزه بابیماریها،گسترش ،سلامت خانواده، بهداشت محیط،بهداشت مدارس،آموزشگاه بهورزی،آموزش سلامت،بهداشت حرفه ای ،کنترل عفونت در محل دفتر مدیریت شبکه بهداشت برگزار گردید . در این جلسه گزارش عملکرد واحدهای محیطی و بیمارستان در زمینه بیماریابی سل در سال 1404 و سه ماهه اول 1405 ارائه شد مشکلات اجرایی برنامه مطرح شد وجهت افزایش شاخص های بیماریابی پیشنهادات و راهکارهایی مطرح گردید .