رفتن به محتوای اصلی
x

امور کارگزینی

 خانم مهدیه حیدری

داخلی 217

مسئول کارگزینی

  • صدور کلیه احکام کارگزینی و قرارداد کارکنان طبق قوانین و مقررات

  • انجام امور مربوط به نرم افزارهای مرتبط با منابع انسانی از جمله جامع پرسنلی، مهندسی مشاغل، سامانه رشد، بازنشستگی نقل و انتقالات و ..... و نظارت بر ورود اطلاعات در نرم افزارهای تردد، ارزیابی و ...

  • تهیه پیش نویس مکاتبات، استعلامات، ابلاغ ها و .... مورد نیاز

  • بررسی و تکمیل مدارک و معرفی کارکنان جدید الاستخدام به مراجع ذی صلاح

  • انجام امور مربوط به خروج از خدمت (بازنشستگی، حقوق وظیفه، فسخ قرارداد، از کار افتادگی، استعفا، بازخرید و ...)

  • انجام امور مربوط به تبدیل وضعیت کارکنان و تمدید قرارداد مستخدمین پیمانی و قراردادی

  • انجام امور مربوط به احتساب سوابق، ارتقا رتبه و طبقه کارکنان مشمول به منظور ارسال به کمیته اجرائی طرح طبقه بندی مشاغل دانشگاه

  • انجام امور مربوط به تغییر عنوان، تغییر پست سازمانی و اعمال مدرک تحصیلی کارکنان به منظور ارسال به کمیته اجرائی طرح طبقه بندی مشاغل

  • انجام امور مربوط به انتقال، مأموریت و جا به جایی کارکنان

  • نظارت بر انجام امور مربوط به حضور و غیاب و مرخصی ها، وضعیت مرخصی سالانه و محاسبه کارکرد پرسنل

  • صدور انواع ابلاغ ها و نظارت بر آن ( تعیین محل خدمت ،پاس شیر و .... )

  • نظارت بر فرآیند مربوط به ارزیابی عملکرد سالانه کارکنان

  • نظارت بر انجام امور مربوط به نیروهای مشمول قانون پزشکان و پیراپزشکان، تعهدات ضریب کا و پیام آوران بهداشت

  • نظارت بر بایگانی و ضبط مکاتبات و مستندات

  • انجام امور مربوط به اجرای مضوبات کمیته ها و نظارت بر ابلاغ آرای هیأت تخلفات، تجدید نظر و کمیته انضباط کار و اجرای آرای مزبور

  • بررسی مشکلات و پاسخگویی مناسب به شکایات، ارباب رجوع، مراجع ذی ربط

  • مطالعه، بررسی و تحلیل بخشنامه ها و قوانین و مقررات و ارائه پیشنهادات و ... به مقامات مافوق

  • شرکت در جلسات، دوره های آموزشی و کمیته ها

  • انتقال تجارب و آموزش به کارکنان شاغل در واحد

  • انجام سایر امور محوله طبق قوانین و مقررات و در حیطه شغلی مربوطه