رفتن به محتوای اصلی
x

امور کارگزینی

 خانم سهیلا خسرویان

داخلی 217

مسئول کارگزینی

  • صدور کلیه احکام کارگزینی و قرارداد کارکنان طبق قوانین و مقررات
  • انجام امور مربوط به نرم افزارهای مرتبط با منابع انسانی از جمله جامع پرسنلی، مهندسی مشاغل، سامانه رشد، بازنشستگی – نقل و انتقالات و ..... و نظارت بر ورود اطلاعات در نرم افزارهای تردد، ارزیابی و ...
  • تهیه پیش نویس مکاتبات، استعلامات، ابلاغ ها و .... مورد نیاز
  • بررسی و تکمیل مدارک و معرفی کارکنان جدید الاستخدام به مراجع ذی صلاح
  • انجام امور مربوط به خروج از خدمت (بازنشستگی، حقوق وظیفه، فسخ قرارداد، از کار افتادگی، استعفا، بازخرید و ...)
  • انجام امور مربوط به تبدیل وضعیت کارکنان و تمدید قرارداد مستخدمین پیمانی و قراردادی
  • انجام امور مربوط به احتساب سوابق، ارتقا رتبه و طبقه کارکنان مشمول به منظور ارسال به کمیته اجرائی طرح طبقه بندی مشاغل دانشگاه
  • انجام امور مربوط به تغییر عنوان، تغییر پست سازمانی و اعمال مدرک تحصیلی کارکنان به منظور ارسال به کمیته اجرائی طرح طبقه بندی مشاغل
  • انجام امور مربوط به انتقال، مأموریت و جا به جایی کارکنان
  • نظارت بر انجام امور مربوط به حضور و غیاب و مرخصی ها، وضعیت مرخصی سالانه و محاسبه کارکرد پرسنل
  • صدور انواع ابلاغ ها و نظارت بر آن ( تعیین محل خدمت ،پاس شیر و .... )
  • نظارت بر فرآیند مربوط به ارزیابی عملکرد سالانه کارکنان
  • نظارت بر انجام امور مربوط به نیروهای مشمول قانون پزشکان و پیراپزشکان، تعهدات ضریب کا و پیام آوران بهداشت
  • نظارت بر بایگانی و ضبط مکاتبات و مستندات
  • انجام امور مربوط به اجرای مضوبات کمیته ها و نظارت بر ابلاغ آرای هیأت تخلفات، تجدید نظر و کمیته انضباط کار و اجرای آرای مزبور
  • بررسی مشکلات و پاسخگویی مناسب به شکایات، ارباب رجوع، مراجع ذی ربط
  • مطالعه، بررسی و تحلیل بخشنامه ها و قوانین و مقررات و ارائه پیشنهادات و ... به مقامات مافوق
  • شرکت در جلسات، دوره های آموزشی و کمیته ها
  • انتقال تجارب و آموزش به کارکنان شاغل در واحد
  • انجام سایر امور محوله طبق قوانین و مقررات و در حیطه شغلی مربوطه