فرماندهی انتظامی شهرضا در کنار مدافعان سلامت؛ تجلیل از پرستاران در روز ولادت حضرت زینب (س) به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و گرامیداشت روز پرستار، صبح امروز فرماندهی و مدیران انتظامی شهرستان شهرضا با حضور در بیمارستان امیرالمؤمنین (ع)، ضمن تبریک این روز پرافتخار به پرستاران، با اهدای شاخههای گل از زحمات خالصانه و خدمات ایثارگرانه این قشر شریف و فداکار قدردانی کردند.