رفتن به محتوای اصلی
x
  • کمیته سرطان شهرستان شهرضا

    در تاریخ 1405/03/27 کمیته سرطان شهرستان شهرضا با حضور مدیر و معاون بهداشت ،مسئول برنامه های غیرواگیر بیمارستان امیرالمومنین، مسئولین واحدهای مبارزه بابیماریها،گسترش ،جوانی جمعیت و سلامت خانواده، بهداشت محیط،بهداشت مدارس،آموزشگاه بهورزی، آموزش سلامت،بهداشت حرفه ای ،بهبود تغذیه، آمار وکارشناساسان برنامه های غیرواگیردر محل دفتر مدیریت شبکه بهداشت برگزار گردید .

  • برگزاری کمیته بیماری ایدز/هپاتیت شهرستان شهرضا

    در تاریخ 1405/03/27 کمیته درون بخشی بیماری هپاتیت و ایدز شهرستان شهرضا با حضور مدیر و معاون شبکه و مسئول بهداشت و کنترل عفونت بیمارستان و مسئولین واحدهای مبارزه با بیماریها،گسترش، سلامت روان،سلامت خانواده ،بهداشت مدارس ،آموزشگاه بهورزی،مراقبین سلامت ،آزمایشگاه، آموزش سلامت ،کنترل عفونت در محل دفتر مدیریت شبکه بهداشت برگزار گردید. در این جلسه ضمن بیان روند بیماریابی و وضعیت انجام غربالگری گروه های هدف در برنامه کنترل و پیشگیری از هپاتیت c هماهنگی لازم جهت اجرای هرچه بهتر این برنامه و شرح وظایف سایر واحدها و بیمارستان مطرح گردید.

  • کمیته بیماری سل شهرستان شهرضا

    در تاریخ 1405/03/27 کمیته بیماری سل ، با حضور مدیر و معاون شبکه ، مسئول کنترل عفونت بیمارستان امیرالمومنین، مسئولین واحدهای مبارزه بابیماریها،گسترش ،سلامت خانواده، بهداشت محیط،بهداشت مدارس،آموزشگاه بهورزی،آموزش سلامت،بهداشت حرفه ای ،کنترل عفونت در محل دفتر مدیریت شبکه بهداشت برگزار گردید . در این جلسه گزارش عملکرد واحدهای محیطی و بیمارستان در زمینه بیماریابی سل در سال 1404 و سه ماهه اول 1405 ارائه شد مشکلات اجرایی برنامه مطرح شد وجهت افزایش شاخص های بیماریابی پیشنهادات و راهکارهایی مطرح گردید .

  • کمیته تخصصی پیشگیری از آسیب های اجتماعی

    کمیته تخصصی پیشگیری از آسیب های اجتماعی (خودکشی ، مصرف الکل و مواد) با حضور آقای دکتر امیری فرماندار شهرستان، دکتر شیری مدیر گروه محترم سلامت روان، خانم شبانپور کارشناس محترم پیشگیری ازخودکشی و روسا و نمایندگان ادارات شهرستان به همراه دکتر صبوحی مدیر محترم شبکه بهداشت، خانم کمایی معاون محترم بهداشت و کارشناسان شبکه بهداشت در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان شهرضا برگزار گردید. در این جلسه ضمن بررسی وضعیت شهرستان در شاخص های مربوطه در سه سال اخیر، به بررسی فعالیت های تعیین شده در برنامه SDH در راستای پیشگیری از خودکشی و شرح وظایف ادارات پرداخته شد و مصوب گ

  • بازدید کارشناسان معاونت بهداشت به همراه مدیران از مرکز سلامت روانی اجتماعی سراج

    بازدید کارشناس معاونت بهداشت به همراه مدیران، معاونین و کارشناسان مسئول واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد شهرستان های اصفهان، خمینی شهر، نجف آباد و سمیرم از مرکز سلامت روانی - اجتماعی سراج انجام شد. در این بازدید جناب آقای دکتر صبوحی مدیر محترم شبکه بهداشت شهرستان و سرکار خانم دکتر خدامی روانپزشک مرکز سراج در ارتباط با روند راه اندازی و ارایه خدمت در مرکز توضیحات لازم را ارایه داده، سپس بازدید از واحد های مختلف مرکز شامل واحد روانشناسی، واحد مددکاری و واحد کاردرمانی انجام شد و همکاران شاغل در مرکز به سوالات اجرایی بازدید کنندگان پاسخ دادند.

  • جلسه رابطین سلامت ادارات شهرستان شهرضا

    در تاریخ 1405/3/26جلسه رابطین سلامت ادارات در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهرضا تشکیل گردید. در این جلسه حضار با مباحث مربوط به خود مراقبتی سازمانی ،خودمراقبتی در پیشگیری وکنترل سرطان و بیماری‌های منتقله از آب و غذا آشنا شدند. در پایان مقرر گردید نسبت به اطلاع رسانی و اجرای برنامه ها بر طبق دستورالعمل مربوطه در سازمانها و ادارات اقدام گردد.

  • میز خدمت شبکه بهداشت ودرمان در تجمع شبانه شهرستان شهرضا

    در تجمع شبانه شهرستان شهرضا، میز خدمت با حضور دکتر امیری، فرماندار شهرستان و دکتر صبوحی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهرضا برگزار شد.

    در این برنامه، مسئولان حاضر ضمن گفت‌وگو با شهروندان، به بررسی مسائل و درخواست‌های مطرح‌شده از سوی مردم پرداختند و بر پیگیری مطالبات و رفع مشکلات موجود تأکید کردند. همچنین، در حاشیه این میز خدمت، موضوعات مرتبط با حوزه بهداشت و درمان، نیازهای مردمی و راهکارهای بهبود خدمات مورد بررسی قرار گرفت.

  • جلسه شورای نمایندگان بهورزان

    برگزاری اولین جلسه شورای نمایندگان بهورزان شهرستان در تاریخ ۱۴۰۵/۰۳/۲۵ جلسه با حضور جناب آقای دکتر صبوحی، مدیر محترم شبکه و سرکار خانم کمائی معاون بهداشتی شهرستان و سایر مدعوین جلسه در دفتر مدیریت برگزار گردید. در ابتدا خانم ذوالفقاری، مدیر مرکز آموزش بهورزی گزارشی از روند مداخلات و پیگیری های انجام شده درسال 1404 ارائه کردند.

  • جلسه کمیته آمایش امید

    در تاریخ 1405/3/25 اولین جلسه کمیته آمایش امید با حضور سرکار خانم کمایی و اعضا در سالن اجتماعات شبکه برگزار شد. در این جلسه ابتدا وضعیت موجود شهرستان در شاخص های جوانی جمعیت توسط خانم ها باباربیع مسئول واحد جوانی جمعیت و سلامت خانواده و جمالی کارشناس جوانی جمعیت ارائه شد و سپس مداخلاتی به منظور ارتقای وضعیت موجود توسط اعضا مطرح گردید .

  • جلسه کارشناسان واحد جوانی جمعیت و سلامت خانواده و مربیان آموزشگاه بهورزی

    در تاریخ 1405/3/25 جلسه ای به منظور هماهنگی بین کارشناسان واحد جوانی جمعیت و سلامت خانواده و مربیان آموزشگاه بهورزی در دفتر ریاست مرکز بهداشت برگزار شد. در این جلسه ابتدا سرکار خانم کمایی در خصوص لزوم هماهنگی بین این دو گروه و تاکید بر نقش آنها در عملکرد پرسنل محیطی مطالبی را بیان نمودند ، سپس هماهنگی لازم بین کارشناسان هر برنامه و مربی مربوطه در کلیه موارد صورت گرفت و مقرر شد بازدیدهای مشترک انجام شود.