در تاریخ 1405/02/26 با توجه به انتخاب شهرستان شهرضا به عنوان شهرستان منتخب دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جهت اجرای برنامه برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع، جلسه اختصاصی با پزشکان عمومی مطب دار و شاغل در بخش خصوصی با حضور سرکار خانم دکتر جوادی نسب رییس گروه پایش و ارزیابی عملکرد مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، آقای دکتر تنهایی معاون محترم اجرایی مرکز بهداشت استان ، اقای دکتر صبوحی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرضا، آقای مهندس آقابابایی مدير گروه توسعه مرکز بهداشت استان و تیم فنی شبکه بهداشت در محل سالن اجتماعات نظام پزشکی شهرستان برگزار گردید.