روز پنج شنبه 1405/01/13 فروردین ماه سرکارخانم کمائی معاون بهداشتی و سرکار خانم رحیمی مسئول واحد مبارزه با بیماریها از اورژانس 115جاده شیراز بازدید و روند ارائه خدمات، وضعیت تجهیزات و نیازهای مرکز مورد بررسی قرار گرفت و از تلاشهای پرسنل قدردانی نمودند.