در تاریخ1404/5/19 جلسه پیامگزاران /رابطین سلامت ادارات در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهرضا تشکیل گردید. در ابتدای جلسه سرکار خانم کمائی معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت شهرستان ضمن خیر مقدم به حضار بر لزوم اجرای پروتکل های بهداشتی در فصل گرما و خصوصا پیاده روی عظیم اربعین تاکید نمودند و همچنین با توجه به روز جهانی هپاتیت به بیان نکات کلیدی در رابطه با راههای انتقال، پیشگیری، علائم بیماری و.... پرداختند.