به مناسبت روز منابع انسانی، مدیر شبکه بهداشت و درمان با پرسنل واحد کارگزینی دیدار کرد. در این دیدار، دکتر صبوحی مدیر شبکه بهداشت و درمان به اهمیت نقش منابع انسانی در بهبود کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی تاکید کرد.
به مناسبت روز منابع انسانی، مدیر شبکه بهداشت و درمان با پرسنل واحد کارگزینی دیدار کرد. در این دیدار، دکتر صبوحی مدیر شبکه بهداشت و درمان به اهمیت نقش منابع انسانی در بهبود کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان ،شهردار شهرستان شهرضا ،معاون فرهنگی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با حضور در دفتر مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان، انتصاب ایشان را تبریک گفتند. در این دیدار که با هدف تبریک و اعلام حمایت از مدیریت جدید شبکه بهداشت و درمان برگزار شد، دکتر شهبازی شهردار ،ضمن ابراز خرسندی از این انتصاب، بر اهمیت همکاریهای بین بخشی بین شهرداری و شبکه بهداشت و درمان در راستای ارتقاء سلامت و رفاه شهروندان تاکید کرد. در ادامه ایشان سلامت جامعه از اولویتهای اصلی مدیریت شهری است و شهرداری آمادگی کامل دارد تا در زمینههای مختلف با شبکه به
در تاریخ 1404/1/25 به ریاست دکتر صبوحی مدیریت محترم شبکه بهداشت ودرمان و با حضور سرکار خانم کمائی معاونت محترم بهداشت و مسئولین واحدهای ستادی تشکیل گردید. در ابتدای جلسه جناب آقاي دکتر صبوحی بر اهمیت شعار سال : «سرآغازی سلامت، آینده ای سرآمد» وتلاش و همت مضاعف همکاران ستادی و محیطی درراستای اجرای باشکوهتر برنامه های هفته سلامت تاکید نمودندو از خدمات تلاشگران عرصه سلامت قدردانی نمودند.
در تاریخ ۱۴۰۴/۰۱/۲۵ آقای دکتر صبوحی مدیر محترم شبکه به همراه آقای مطهر رئیس امور عمومی و آقای جهانشاهی مسئول گسترش شبکه از پروژه احداث آزمایشگاه رفرانس صاحب الزمان( عج) و پروژه احداث مرکز خدمات جامع سلامت شهرک طالقانی بازدید نمودند. در این بازدید آقای دکتر صبوحی ضمن اطلاع از آخرين وضعيت پیشرفت پروژه ها ، مشکلات اجرای از جمله پیگیری پرداخت مطالبات پیمانکاران ، پیگیری تامین اعتبار مالی جهت تجهیز و راه اندازی موتور خانه آزمایشگاه و ضرورت اجرای دیوار کشی و محوطه سازی مرکز طالقانی را بررسی نمودند.
در این دیدار، مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان شهرضا آقای دکتر صبوحی ضمن معرفی خود به آقای امیری فرماندار محترم شهرستان، گزارشی از وضعیت بهداشت و درمان ارائه نمود. خانم کمائی معاون بهداشتی شبکه با اشاره به پتانسیلها و چالشهای موجود در حوزه سلامت شهرستان، بر لزوم همکاری و تعامل سازنده بین شبکه بهداشت و درمان و فرمانداری در راستای ارتقای شاخصهای سلامت و ارائه خدمات مطلوب به مردم تاکید کرد. در ادامه فرماندار محترم ضمن خیر مقدم به دکتر صبوحی و تبریک انتصاب ایشان به این سمت، آمادگی کامل فرمانداری را برای همکاری و تعامل با شبکه بهداشت و درمان در راستای ارتقای سلامت ج
در تاریخ 1404/01/24در دومین روز اجرای طرح ماپینگ آپ ناظر استانی برنامه جناب آقای مهندس عسگری از نحوه اجرای طرح ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال (ماپینگ آپ) شهرستان شهرضا بازدید نمودند.ابتدا در واحد مبارزه با بیماریها مستندات اقدامات انجام شده بررسی گردید زنجیره سرد شهرستان بازدید شد وضمن حضور در دفتر مدیریت گزارش بازدید ارائه گردید.سپس از نحوه عملکرد تیم های سیار در دو منطقه شهری و یک منطقه روستایی بازدید شد.
اولین کمیته اجرایی و هماهنگی کارشناسان سلامت روان شبکه بهداشت و درمان شهرضا در سال جاری با حضور مدیر محترم شبکه بهداشت و درمان آقای دکتر صبوحی و معاون بهداشتی شبکه سرکار خانم کمائی و کارشناسان سلامت روان در مرکز سلامت روان_ اجتماعی سراج برگزار گردید. در این جلسه ضمن بازدید صورت گرفته توسط آقای دکتر صبوحی از مرکز سراج و ارائه گزارشی از عملکرد واحد سلامت روان در سال گذشته توسط مسئول واحد، در زمینه مشکلات موجود بحث و تبادل نظر صورت گرفت و هماهنگی های لازم جهت ارتقای خدمات تخصصی روانشناختی در مرکز سراج و مراکز خدمات جامع سلامت صورت گرفت.
با حضور معاون اجرایی مرکز بهداشت استان و پرسنل ستاد، مراسم معارفه مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهرضا در سالن اجتماعات شبکه برگزار گردید. در این مراسم که با حضور معاون اجرایی محترم مرکز بهداشت استان جناب اقای دکتر تنهایی ،معاون بهداشتی شبکه و جمعی از پرسنل ستاد برگزار شد، مدیر جدید جناب اقای دکترصبوحی بهطور رسمی معرفی و از سوی تمامی همکاران مورد استقبال قرار گرفت. دکتر صبوحی با توجه به سوابق کاری درخشان و تخصصهای مرتبط در حوزه بهداشت و درمان، مسئولیت هدایت این شبکه را بر عهده گرفت.
شروع مرحله اول برنامه ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال (ماپینگ آپ) با حضور معاون اجرایی مرکز بهداشت استان جناب اقای دکتر تنهایی ، مدیریت و معاونت شبکه بهداشت و درمان و اعزام تیم های عملیاتی به مناطق کارخانجات آجرپزی مهیار و درب منازل درسطح شهر برگزار گردید.
در تاریخ 1404/01/21 با حضور معاون بهداشت شبکه ،مسئولینوکارشناسانواحدهایجوانیجمعیتوسلامتخانواده،مبارزهبابیماریها،گسترش، سلامتروانو آموزشگاه بهورزی، در محل دفتر معاون بهداشتی شبکه برگزار گردید . در اینجلسهبراصلاحروندنظارتهادرطیبازدیدها
تاکیدگردیدومقررشددرطینظارتهاحتمانحوهارایهخدمتبررسیوبههرمراقبفیدبک داده شود.