شنبه 11شهریور1402 مراسم تکریم دکتر سیدمهدی دیباجی ومعارفه خانم دکتر تقوایی ریاست جدید بیمارستان باحضوردکترحاجی مالیان مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرضا و مسئولین بخش اداری وپشتیبانی وبخش های درمانی و سوپروایزرین در سالن کنفرانس بیمارستان برگزار گردید. دراین مراسم خانم دکتر تقوایی وآقای دکتر حاجی مالیان بااهدا گل وهدیه یادبوداز زحمات 2 سال آقای دکتردیباجی تقدیر نمودند. درادامه خانم دکتر تقوایی افزود: تمام مشکلات بیمارستان درزمینه های دارو وتجهیزات پزشکی ونیروی انسانی را باجدیت تمام پیگیری ودرجهت بهبود شرایط گام برخواهیم برداشت.