جلسه رابطین سلامت ادارات شهرستان در تاریخ 1401/6/13به ریاست سرکار خانم کمائی معاونت محترم بهداشت تشکیل گردید. در این جلسه سرکار خانم کمائی ضمن بیان اهداف جلسه و تشکر از همراهی ادارت شهرستان در زمینه های ارتقاء سلامت از جمله رعایت پروتکلهای بهداشتي در پاندمی کرونا، طرح شهید سلیمانی، انجام واکسیناسیون کرونا و...، خواستار توجه ویژه به برنامه خود مراقبتی سازمانی و ارائه برنامه جامع از طرف ادارات در این زمینه شدند. در ادامه جلسه برنامه های ذیل اجرا گردید :
1_تحلیل شاخص خود مراقبتی سازمانی شهرستان و بررسی نقاط ضعف و قوت، فرصت و تهدیدات برنامه