دیدار شهردار و اعضای شورای شهر منظریه با مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهرضا تاکید بر همکاری برای ارتقای سلامت شهروندان به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آقای مجتبی فخاری شهردار شهر منظریه به همراه اعضای شورای شهر با آقای دکتر علی اصغر صبوحی مدیر شبکه بهداشت و درمان دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار آقای فخاری ضمن تبریک انتصاب دکتر صبوحی به سمت مدیریت شبکه بهداشت و درمان، بر اهمیت همکاری شهرداری و شبکه بهداشت و درمان در راستای ارتقای سلامت شهروندان تاکید کرد.