در تاریخ شنبه ۱۷ خرداد ماه نشست هماهنگی فصل بهار ۱۴۰۴ کارشناسان تغذیه شهرستان شهرضا با حضور رئیس مرکز بهداشت شهرستان برگزار گردید. در این نشست خدمات و عملکرد ۱۴۰۳ واحد بهبود تغذیه شهرضا مورد ارزیابی قرار گرفت و نقاط قوت و ضعف و مداخلات لازم جهت بهبود عملکرد در سال ۱۴۰۴ بررسی شد . معاون محترم بهداشتی سرکار خانم کمایی به لزوم پیگیری ارجاعات سطح ۱ و سطح ۲ اشاره نمودند و افزایش کیفیت و کمیت ارائه خدمات و مشاوره های کارشناسان تغذیه را مورد تاکید قرار دادند. در انتها کارشناسان تغذیه با شرح برخی از مشکلات سطح محیطی راهکارهای لازم رفع آن را مورد نقد قرار دادند.