در راستای پویش ملی تغذیه در این جلسه که با حضور آقای دکتر حاجی مالیان در تاریخ ۳۰ دی ماه در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان برگزار گردید اهم برنامه و اقدامات مورد انتظار از کارشناسان مورد بررسی قرار گرفت .
در راستای پویش ملی تغذیه در این جلسه که با حضور آقای دکتر حاجی مالیان در تاریخ ۳۰ دی ماه در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان برگزار گردید اهم برنامه و اقدامات مورد انتظار از کارشناسان مورد بررسی قرار گرفت .
جلسه تجلیل از داوطلبین برتر سلامت محلات و ادارات درسالن اجتماعات شبکه برگزار گردید.در این جلسه جناب آقای دکتر مهیار حاجی مالیان مدیریت محترم شبکه بهداشت و درمان بر نقش تاثیر گذار داوطلبین سلامت در ارتقاء سلامت شهرستان تاکید و از همکاری آنها در اجرای کمپین های سلامتی مثل پیشگیری از کرونا، غربالگری فشار خون و دیابت، نظام ارجاع و... تشکر نمودند. در ادامه جلسه آموزش های کاربردی در زمینه تغذیه سالم توسط کارشناسان واحد تغذیه به حضار ارائه گردید و در پایان جلسه داوطلبین سلامت نمونه موردتقدیر قرار گرفتند.
با توجه به اجرای طرح استانی تشدید کنترل مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، این طرح با حضور کارشناسان شهرستانهای قطب (سمیرم دهاقان و مبارکه) از تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۰ در شهرضا آغاز شد و کارشناسان نسبت به بازرسی ،نمونه برداری و انجام اقدام قانونی جهت مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی حساس اقدام نمودند.
در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۰,جلسه شورای نمایندگان بهورزی با حضور کارشناسان محترم واحدهای گسترش و امور عمومی و مربیان مرکز آموزش بهورزی و نمایندگان محترم بهورزان برگزار گردید.در این جلسه ابتدا گزارشی از روند پیگیری مصوبات جلسه اخیر ارائه شد و در ادامه اهم مشکلات خانه های بهداشت و بهورزان مطرح شدو مداخلات لازم مصوب گردید.
جلسه ی شورای بهداشتی روستای هونجان،باحضور پزشک مرکز،کارشناس روان و بهورزان محترم و خیرین روستا در راستای اجرای برنامه پیشگیری از خودکشی و ارایه راهکارهای کاهش موارد ابتلا به افسردگی در محل خانه بهداشت هونجان برگزار گردید.
در تاریخ ۱۷/ ۹/ ۱۴۰۲ جلسه آموزشی با عنوان خود مراقبتی در سلامت روان ویژه همسران شهدا در بنیاد شهید شهرضا با همکاری واحد سلامت روان شبکه بهداشت برگزار گردید.
جلسه کمیته امنیت غذایی (ساغ) شهرستان شهرضا به ریاست جناب آقای ماهر معاون محترم امنیت سیاسی فرمانداری و با حضور مدیریت محترم شبکه جناب آقای دکتر حاجی مالیان ، مسئول محترم مبارزه با بیماریها سرکار خانم رحیمی ، مسئول محترم بهداشت محیط سرکار خانم مهندس عرفان ، کارشناس مبارزه با بیماریها و مسئول محترم دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی آقای موسوی،روسا،مدیران کارشناسان و نمایندگان ادارات وارگانهای دولتی در سالن فرمانداری با دستور کار ذیل برگزار گردید.
پویش ملی سلامت پرفشار ی خون ودیابت خوابگاه دنشجویان دانشگاه خوارزمی شهرستان شهرضا
پویش ملی سلامت پرفشاری خون ودیابت خیریه آبشار شهرستان شهرضا
پویش ملی سلامت پرفشار ی خون ودیابت مدرسه علمیه حضرت معصومه (س)با حضور اعضای بسیج جامعه پزشکی شهرستان شهرضا