روز سه شنبه مورخ 1402/08/23 جلسه هماهنگی و برنامه ریزی اجرای طرح "پویش ملی غربالگری بیماریهای دیابت و پرفشاری خون"با حضور معاون بهداشت شبکه ، مسئول امور عمومی شبکه،نمایندگان بیمارستان ، مسئولین و کارشناسان واحدهای گسترش،بهداشت محیط،بهداشت مدارس،آموزشگاه بهورزی،آموزش سلامت، بهبود تغذیه ،سلامت خانواده ،IT ، بهداشت حرفه ای،امور آزمایشگاهها،آمار و مبارزه با بیماریها در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت برگزارگردید .